Torna a wellnessházban!

TORNA A SZERENCSI WELLNESSHÁZBAN!!!

CSÜTÖRTÖKÖNKÉNT, 18 ÓRÁTÓL ZSÍRÉGETŐ AEROBIC

600 Ft/alkalom (Az ár az áfát tartalmazza.)

Várlak szeretettel!

Bodnár Edina (30/2537747)

Csütörtökönként 18 órától zsírégető aerobic órát tartok a szerencsi Fürdő & Wellnessházban, melyre sok szeretettel várom a mozogni, kikapcsolódni vágyó vendégeimet! Nehéz megtalálni az igazán nekünk való mozgásformát, ha azonban rákapunk az edzések ízére, akár életünk végig is megmaradhat a sport iránti vonzalom. Edzések alkalmával lehetőség van személyes konzultációra, valamint egyéni edzésterv kialakítására, kardiogépek használatával.
További információért hívjon bizalommal: Bodnár Edina (30/2537747)

12 érv a rendszeres edzés mellett, hatásuk az emberi szervezetre:

- A becslések szerint minden fél kiló izomnövekedés után a nyugalmi anyagcsere napi 30-50 kalóriával növekszik. Eszerint ha 2, 5 kiló izmot szedsz magadra (a zsír csökkenése mellett), akkor az étkezési szokásaid megváltoztatása nélkül 10-12 kilót is leadhatsz egy évben.
- Ha nehézséget okoz, hogy időt szakíts a gyaloglásra vagy kocogásra, oszd szét. Három tízperces menet ugyanolyan egészségi előnyökkel bír, mint egy harmincperces. Próbálj beiktatni egyet, mielőtt munkába mész, egy jó tempós sétát ebédidőben, és egyet vacsora után.
- Az edzés segít abban, hogy egészségesen étkezz. Azok, akik legalább 3 órát edzenek hetente, a felmérések szerint kiegyensúlyozottabban táplálkoznak, és kétszer is meggondolják, mielőtt bűnbe esnének.
- A kalória az kalória. Ha lowcarb diétán vagy, egészen biztos, hogy rendszeres mozgás mellett több szénhidrátot bír el az étrended a hízás veszélye nélkül.
- Minden film közben legalább három-négy reklámszünet van, amik egyenként öt percig tartanak. Használd ezt az időt arra, hogy hasizomgyakorlatokat végzel. Háromszor öt perc tisztességes hasprés rengeteget lendít a derékméreteden!
- A karban tartott test jó hatással van a szexuális életre: növeli a vágyat, a teljesítőképességet, és önbizalmat ad.
- Találd meg a megfelelő időt a testmozgásra. Ha a neked jóleső napszakban mozogsz, az edzés energiával fog feltölteni, és nem leszel fáradt tőle. Kísérletezz. Írd fel, mikor mennyit edzettél, és hogy érezted magad utána, majd tedd át a számodra "energizáló" időpontra az edzéseket.
- Mostanában gyakran hallani arról, hogy az öregedéssel járó "normális" tünetek nagy része betudható a testmozgás hiányának. A dolog testi részét tekintve (merthogy a lelki-szellemi tényezők is legalább annyira hozzájárulnak az idősebb kori problémákhoz) a tétlenség a legnagyobb ellenségünk. Rendszeres edzéssel megelőzhető többek között a csontritkulás, az izületi problémák, a keringési zavarok, de még a menopauza számos tünete is.
- Aki rendszeresen mozog, máshogy tartja magát. A jó testtartással, pedig 5 kilóval könnyebbnek és 10 kilóval vékonyabbnak látszol, mivel megnyújtja a tested, és vékonyabbnak látszik a derekad is.
- Ha tudatos időbeosztás szerint edzel, mindig akad alkalom levezetni a stresszt. Jó érzés várni azt a fél órát a futópadon, vagy kiboxolni magadból az aznapi mérget.
- Felmérések szerint a heti háromszori edzés csökkenti a rossz koleszterin és növeli a jó koleszterin mennyiségét, így csökkenti a szívbetegség és az infarktus kialakulásának kockázatát.
- Az intenzív, gyakori testmozgás segít abban, hogy mélyen és nyugodtan aludj, könnyebben lazíts, ha arra van szükséged, és általában hangulatjavító